Friday

Heejheej! Äntligen hemma i godan ro, sitter här i solen och tar det lugnt medans Tila springer omkring och jagar fåglar i trädgården. Härlig fredag, visst är det? Kom hem från skolan och gymmet för ca en timma sedan. Skolan var lugn och vi gjorde inte mycket, gymmet gick också bra :)

Idag ska jag inte göra så mycket, bara ta det lugnt faktiskt. Kanske plugga lite..får se. Men senare ikväll så vet jag faktiskt inte fortfarande vad jag ska göra. Hade faktiskt ett par fin fina planer om att laga middag men de blev tyvärr inställda :( Pratade nyss med Hannah och Afra så det kanske blir lite girls night out istället, vem vet ;)

Nu ska jag i alla fall äta upp mina skinkmackor och leka lite med Tila! Ha de bra så länge, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0