Film

Hejhej! Såg precis på en av mina topp-10-filmer, 10 Things I Hate About You, och den blir aldrig dålig asså.. Grym film med den otroligt sexige Heath Ledger, rest in peace, som spelar den ca 18årige killen Patrick i denna filmen tillsammans med Julia Stiles som "Kat". Typisk chick-flick, men vad ska man säga.. mhm.. bra film ;)



Ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt och sedan åka (gå haha) till min gamla vän Linn som har lite folk hemma ikväll :) Ska bli skönt att träffa lite onsala-folk eftersom det bara är göteborgare runt mig hela dagarna och har inte umgåts m Linn m fl på..år och dar ;) Ha det så bra så länge! Kramar!

Kommentarer
Postat av: hjalmar den store

SJUKT bra film, har sett den typ 1000 ggr. Bra filmval

2009-04-20 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0