Drained of Energy

Hallå i stugan! Jag kom nyss hem från skolan och sitter här och bara pustar ut. Hela jag är så otroligt uttömd på energi verkligen, orkar knappt skriva på tangentbordet. Håller just nu och tappar upp ett varmt bad med lite go musik och luktljus! Mm.. ska bli skönt.

Skolan var okej, alltid lika jobbigt på måndagar..speciellt när man slutar senare än vanligt. Idag blir det att plugga lite inför Engelska nationella imorgon. Ämne att skriva uppsatsen om "Gender".. jämställdhet mellan kvinnor och män i dagens samhälle. Skola, löner, jobb, inom sport och så vidare :) Riktigt grymt ämne men ogillar lite att bli bedömd enligt mina tankar och åsikter. Eftersom det är nationellt prov i språket engelska, så borde inte innehållet av mina åsikter egentligen bli betygsatt.. men man kan inte få allt man vill i världen har jag ju märkt ;)

Nu ska jag bara ta lite jordgubbar och hoppa i badet! Ha en bra eftermiddag, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0