Dagen

Hej igen! Det blev lite grillat från igår som jag åt, mumsigt mumsigt med lite potatis och creme fraiche ;) Haha, idag var skoldagen ganska.. onödigt nästan tycker jag. Gjorde inte så mycket på lektionerna förutom den sista, retoriklektionen, där vi hade debatt om homosexuellas rätt att adoptera :) Efter skolan så gick jag och Andreas till Condeco och drack lite smoothies och åt en ootroligt god brownie med nötter och vispgrädde! Sug på den du! Vi var och kollade lite kläder idag också, hittade en ursöt lavender-grå klänning med vit brodyr på Zara som jag ska hämta upp imorgon :)

Just nu sitter jag och kollar på E! och där är det "20 best and worst celebrity plastic surgery", en riktigt bra program om de 20 bästa och värsta kändisoperationerna. Älskar verkligen att kolla på sådana här program, och till exempel Dr 90210 som handlar om plastkirurger i L.A. :) Kul kul!

Ska fortsätta kolla nu, så ni får ha en jättebra kväll! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0