Äntligen!

Hejhej! Äntligen hemma från skolan, göteborg, kungsbacka o alla andra ställen jag vart i idag :p Har varit en otroligt skön dag även om det har vart lite spring hit och dit. Hållt på men valborgsfesten hela dagen verkligen och nu äntligen har jag valt klänning också. Det tog sin lilla.. eller ganska långa, tid men nu har jag bestämt mig! Vad det blir får ni se på Spring Fling eller på bilderna som kommer efteråt :)

Nu ska jag äta lite middag, sedan blir det att kolla på en film, för historians skull. Apocalypse Now är det jag ska se eftersom vi håller just nu på med "Konflikter" och jag har vietnamkriget :) Ska bli kul och intressant att se den äntligen :) Hoppas ni får en bra kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0