Allt, allt, allt..

Hejheej! Sitter just nu och gör nästan ingenting. Nyss kollat på "Ugly Betty" och "The Mentalist" som var båda väldigt bra idag, och har just borstat tänderna. Dagen i sig var ganska..lugn på ett sätt fast det var lite knasigheter på morgonen.

När jag väl kom till skolan imorse, runt 7.35, så fanns det en lapp, på insidan av dörren, där det stod följande " Hej! Idag, tisdagen den 21/4, är skoldagen inställd på grund av akut konferensmöte för alla lärare. Hälsningar Skolledningen" .. jaha, så då vände jag på klacken och gick ner mot Domkyrkan för att åka till centralstationen och ta bussen till Andreas. Skickade tyvärr ut ett mass-sms i form av " Skolan är stängd idag bla bla bla, smsa alla kitas elever på din telefon" och .. det gjorde folk. Haha, ringde min lärare för att försäkra mig om den inställda dagen men så visade det sig att det var någon som uppenbarligen hade gjort ett practical joke på hela skolans elever.. så idag var det ca 50% av alla eleverna som var hemma på grund av falska rykten ;) Ojsan hoppsan, känner mig allt lite skyldig,. men vad ska jag egentligen säga, jag använde mig av den informationen som jag blev tilldelad :)

Resten av dagen blev lite stressig eftersom på 35 minuter skulle jag hämta upp en klänning, köpa pennor och hinna äta lunch. Bra bra! Men det var lyckat och sedan satt jag i 1.5 timma på Café Karma i min lilla stad Kungsbacka och träffade människor som skulle köpa biljetter till min valborgsfest :)

Nu är jag bara med Andreas och är svintrött :( Vart igång hela dagen känns det som verkligen, o nu ska vi soova. Sov så gott allesammans så syns vi imorgon! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0