090428

Hejheej! Slutet av april alltså. Jag förstår inte riktigt vad jag har gjort det senaste.. 4 månaderna känns det som. Tiden har gått så fort och det är fullständigt galet i min värld att det om 3 dagar är maj månad. Hm..

Idag hade jag engelska nationella. Skulle skriva en uppsats på ca 500-600 ord om jämställdheten mellan kvinnor och män. Det kändes ganska bra, fast.. när jag snackade med andra elever så hade de liksom "tänk på ett svårt ord att använda" och jag kom på att jag totalt bara skrev. Jag tänkte inte överhuvudtaget på om jag skulle använda lite svårare ord och få ett varierat språk i texten alls. Ajdå! Men får hoppas att den är bra nog för ett MVG i alla fall :)

Nu blir de mys i soffan framför tvn med syrran som kommit upp från Halmstad :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0