090425

Godmorgon! Riktigt jobbigt att vara uppe med tuppen när det är en lördag, men tyvärr så måste jag. Ska på ett avresemöte med föreningen STS, den föreningen som jag åker till Usa med, från klockan 10 - 14.. ojoj 4 timmar långt möte. Får nog ta med mig ett äpple som nödproviant. Men men, det börjar närma sig nu känner man allt. Och ni som inte vet vad jag pratar om så ska jag på ett utbytesår i Usa och åker i juli/augusti dit och kommer hem, ett år efter ;) Hoppas att det blir mycket nödvändig information idag så att man inte känner att man är där i onödag, även om det är ett obligatoriskt möte.. Men ska bli kul att se alla i alla fall.. alla som åker menar jag.. för jag kommer ju med stor sannolikhet träffa många av dom under året :D



Idag öppnar också Liseberg som varenda Göteborgare mycket väl vet om, 2 nya åkattraktioner: Hang Hai och Rabalder. Som i alla fall sägs vara bra, men vad vet egentligen en unge på 7år ?.. hm.. Aa.. ska bli kul i sommar, någon tripp till Liseberg får det i alla fall bli innan jag åker :)



Nu måste jag dock borsta tänderna och klä på mig, för ska åka om 15 minuter! Ha en underbar dag så bloggar jag när jag kommit hem igen :D Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0