090424

Hejhej! Jag hann inte blogga imorse på grund av att jag hade försovit mig. Det är ganska synd att man försover sig när klockan är 07.13, men så är det när man bor långt ifrån skolan och betyder ca en timmas försening. Yes, underbart! Resten av dagen var i alla fall mer smooth för mig, inga jobbiga lektioner och fick sluta tidigare = gymma tidigare = shoppa längre ;) haha.. Köpte en kjol som jag kollat in länge nu, ca .. 1.5 månad :p , som jag ska sy om till en klänning. Jätte jättesöt persiko / ljus korall färgad med lite volanger, perfekt för sommaren!

Nu sitter jag bara här och ska snart hoppa in i duschen för ska grilla om någon timma och ska sedan träffa Andreas vid 20-tiden inne i stan :) Ska bli en go fortsättning på en härlig vår/sommardag :D Men nu går jag, bloggar innan jag sticker med lite bilder m.m. från veckan! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0