090423

Hejhej! Har nyss gått upp och såg att det var någon som försökte göra reklam för sin blogg via mina kommentarer. Gick in på bloggen och hittade ett inlägg om mig själv som.. jag blev ganska förvånad över :) Motsätter mig ganska starkt att råka hitta ett helt blogginlägg om mig och mina relationer. Lite ovanligt och ganska konstigt.

Nu till ett roligare ämne: skolan ;) Idag blir det en kort  skön dag med endast 2 lektioner, men ska tyvärr stanna kvar och ha ett naturprov och Energi och Miljö.. :/ suck, men jag får väl bara bita ihop! Efter det så blir det iväg till gymmet en sväng och sedan hem och soova! Har sådan huvudvärk eftersom jag sover ganska dåligt i nuläget, så behöver all sömn jag kan få ;)

Nu ska jag ta en dusch och sedan fixa iordning mig för skolan! Ha en underbar dag så bloggar jag senare :) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0