090418

Heej! Jag vet att jag var seg med att blogga idag, men har verkligen inte alls varit på topp. Sov inte hemma inatt eftersom det är ganska långt från Näset hem till lilla Onsala ;) Så kom hem för ca 2 timmar sedan och har bara suttit och pluggat och skrivit på min retorik-grej. Men nu är jag äntligen helt klaar med den, mejlat in den m.m. till och med ;)

Nu ska jag ut och gå på promenad med Tila, det får nog bli en lång eftersom det är så otroligt härligt och varmt ute :)

Förresten här kommer bild från igår på outfiten :)

Svarta skinnpumps från Novita - 1500 kronor
Ljusblå jeansjacka från Gina Tricot - 399 kronor
Ljusrosa chiffongklänning från Zara - 599 kronor (har jag för mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0