090416

Hejhej! Sitter och pluggar här hemma nu. Sjukt tråkigt, det enda bra med pluggningen är att jag sitter på terrassen i solen och gör det :) Skolan var snabb och smärtfri idag, gymmet likaså. Träffade min klasskompis Puya där, lite småtrevligt att sitta o prata mellan varven :)

Känns verkligen som att det börjar gå åt sommarhållet nu :) Varmt och skönt väder, kanske lite blåsigt men endå otroligt behagligt :D Nu har det också kommit fram blommor! Såg det under lovet, och på väg hem från bussen idag såg jag att min favoritblomma har slagit ut! Den är så fint rosa och luktar helt gudomligt!



Men nu ska jag fortsätta att skriva på min spanska bokrecension :) Vi hörs lite senare! Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: sofia roussakis

fina du!

2009-04-18 @ 17:23:18
URL: http://soffyes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin bild Sandra!

2009-04-20 @ 20:33:05
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0