090413

Godmorgon! Är precis på väg ut för dörren, ska iväg och gymma såhär på morgonkvisten :) Härligt väder är det också, hm.. ser ut att bli en himla bra dag!

Jag vet att jag har varit dålig med att uppdatera "dagens outfit" så här kommer en i alla fall :) Idag ahr jag på mig min korallfärgade denimjacka, en vit broderad klänning, svarta nylonstrumpor och ett par svarta peep toe kilklackar :)


Denimjacka från Zara - 399 kronor
Klänning från HM - 149 kronor
Strumpbyxor från Lindex - 79 kronor
Svarta kilklackar från HM - 149 kronor

Nu måste jag åka! Bloggar när jag kommer hem igen, ha en underbar dag :) kramar!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygga ben! Inte sådär fula spinkiga som nästan hela världen har fått, snygga och vältränade! Diggar jackan förresten ;)

2009-04-13 @ 17:23:01
URL: http://lovve.blogg.se/
Postat av: Frida

Men snygging !

2009-04-14 @ 22:45:54
Postat av: Maria

Va söt du är!

2009-04-16 @ 07:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0