090411

Sådär, nu är jag allt ren om nyllet, Lite skönt att tvätta bort stadsskiten :) Idag har jag inte gjort så mycket, åkte in till kungsbacka vid 11 tiden och shoppade grejerna från igår. Fast tyvärr så blev mitt bankomatkort lite konstigt så jag kunde inte betala mina skor :( Får köpa dom efter påskhelgen, då banken öppnar igen. Men fick i alla fall köpt andra grejer. Den jag är mest glad över är den korallfärgade denimjackan från Zara, bara 399 kronor kostar den :) Finns också i en härlig klarblå färg.

Igår gjorde jag faktiskt inte så jättemycket, hamnade i en pytteliten bilolycka, men inget allvarligt. Så efter det så bara jag tog det lugnt med lite Ben & Jerrys m.m. :)

Ikväll så blir det finmiddag hos Pernilla med lite härligt men också visst okänt folk för min del :) Ska bli kul att träffa lite nytt folk blandat med "gammalt" ;) haha. Har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig ännu, men funderar på att ha min creme färgade Style-in klänning med min nya denimjacka ;) Det kanske kunde vara nått.. hm, får tänka på det lite mer senare. För nu blir det ett litet mål mat ute i solskenet! Ha det bäst sålänge, Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0