090410

Godmorgon! Har precis vaknat och sitter här i min morgonrock. Helt galet bra väder idag, typ 15 grader varmt och inte ett enda litet moln på himmeln, underbart! Idag så ska jag gymma lite snabbt nu på morgonkvisten och senare vid två så ska jag träffa Sofia idag igen :) Vi ska shoppa massa vår och sommarkläder, gå i stan och bara ha en riktigt härlig dag om vi får bestämma ;)

Ni har inte hört så mycket om Sofia förut men det är endast på grund av att vi verkligen totalt tappade kontakten i typ 1.5 månad. Helt löjligt och onödigt eftersom vi har så himla kul tillsammans, exakt lika galen humor och med henne börjar jag alltid skratta så att jag verkligen får kramp i magen. Aa jisses vad jag har saknat henne denna tiden.. men nu är det slut på saknaden ;)

Lovade er igår att visa bilder på skorna så; här kommer dom :) Köpte dom på Raglady :)



Nu måste jag trycka i mig lite frukost, packa träningsväskan och skynda iväg mot bussen. Hoppas ni får en härlig och solig dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0