090409

Hallå hallå! Gjort en massa nyttiga grejer idag ska ni veta ;) Upp med tuppen vid 8.45 och åt lite frukost (en banan haha) sedan skyndade jag och packade min träningsväska och åkte till gymmet. Tyvärr ligger gymmet bredvid min skola, så det är alltså inne i Göteborg.. som är ca 1 h från mig ;) Haha, gymmade i 1.5 timma och sedan åkte jag ner till Kungsbacka igen för att träffa min underbara vän Sofia vid kl 13 ♥ Vi satte oss på café Karma mitt i innerstan och mös på uteserveringen i 2 timmar, sedan drog vi och solade lite haha, det var varmt och skönt. Gick runt och kollade lite kläder också till 16.30 tiden :) Hittade massa söta små klänningar och annat sommrigt som jag la undan tills imorgon eftersom då ska jag och Sofia storshoppa :)

Hittade ett par underbara Balmain-liknande skor som jag bara var tvungen att köpa på direkten :D Är supernöjd! Bilder kommer senare!

Men nu måste jag få lite mat i magen innan jag svälter totalt! Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0