090406

Hejhej! Sitter just nu och lyssnar på lite go musik. Ska snart ut med lilla Tila på en långpromenad :) Igår hade jag en ganska upptagen men härlig dag, vaknade rätt så sent, åkte och gymmade i 2 timmar och sedan gick jag bara i stan och i kungsmässan med en vän. Köpte en stor 5-kulors "ta-med-hem" glass också från Triumphglass, aas gott. Hallonsorbet, Blåbär, Choklas, Citronsorbet och Jordgubbe, mums!! så gott att sitta och äta det igårkväll :)

Idag har jag inte gjort så mycket heller egentligen haha, bara tagit det lugnt, så som man ska göra på lovet ;) Ska hoppa in i duschen efter promenaden och åka till en vän i Göteborg, sover där också inatt :)

Nu ska jag ut med Tila innan solen går i moln! Pussaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0