090403

Hejhej! Jag bloggade via mobilen imorse men det verkar som något gått fel och det inte kommit fram :( Synd synd! Men nu sitter jag här hemma, nyss duschat och vart ute med Tila på en liten promenad. Idag har jag bara vart i skolan, en annan liten privatgrej och sedan träffade jag Cristian för att plugga lite. Satt på Condeco till 15 tiden o då åkte jag hem :) Ikväll blir det bara lite mys med en kompis, ta det lugnt efter veckan med spanjorerna förstår ni;)

Förresten så fick jag ett liten påminnelse om vad vi gjorde i måndagskväll. Då var det LaserDome i Mölndal och vi hade riktigt riktigt kul. Jag kom på 18e plats av 35 , så jag suger i alla fall inte helt ;)

Nu ska jag fixa iordning mig lite bara och sedan åka till min kompis :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0