0904017

Godmorgon! Sjukt trött, ska precis gå upp och ligger här som en hjärndöd. 17e april redan. Va tiden går snabbt asså, snart är det då maj och allt härligt därtill :) Mys! Idag så blir det ganska kort dag i skolan faktiskt, bara 3 lektioner och ingen idrott :) slutar vid 11.30 och så ska jag till gymmet en snabbis. Ikväll blir det något-än-så-länge-oplanerat med en viss someone, så jag vet inte exakt hur kvällen ser ut :) Men ska hem emellanåt och vem vet, då kanske jag har lite info :)

Nu ska det bli härlig kelloggsfrukost och en liten morgonpromenad med Tila.. så fort jag kommer ur sängen bara.. Ha en bra dag! Kramar

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra fredag !! :D

2009-04-17 @ 06:02:04
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0